• Duyurular

    • Exploit

      Rig Stokları Açılmıştır   21-06-2017

      5 GPU Rig (Sapphire RX470 4GB - Gigabyte DDR4 Anakart - 4GB RAM - Simplemining USB)
      Hazır Kurulu Kasalı Tak Çalıştır Sistem - Tüm parçalar sıfır TR distribütör garantili
      Hız: 145 mh/s ETH
      Fiyat: 3400$
      Aylık Getiri: 784$ (22.02.17 tarihli kur fiyatı ve zorluk derecesine göredir)
      İletişim için telefon numaranızı özel mesajla gönderiniz: @Exploit
  • 0
gugukcu

Poloniex Google Authenticator

Soru

Poloniex Google Authenticator şifremi istedi giriş yaparken şifreleri doğru bir şekilde yazmama rağmen bir türlü giriş yapamadım bende uygulamayı telefondan silip tekrar yükledimi şimdi de şifre yok elimde. nasıl giriş yapacağım ben. destek masasına yazdım cevap vermiyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu soruya 27 cevap geldi

  • 0
gugukcu, 12 saat önce tarihinde yazdı:

Poloniex Google Authenticator şifremi istedi giriş yaparken şifreleri doğru bir şekilde yazmama rağmen bir türlü giriş yapamadım bende uygulamayı telefondan silip tekrar yükledimi şimdi de şifre yok elimde. nasıl giriş yapacağım ben. destek masasına yazdım cevap vermiyor.

2 aşamalı doğrulamayı açarken sana ekranda 16 haneli bir şifre veriliyor, o şifreyi kaydettinmi ? eğer kaydetmediysen kendini ispatlaman için hesabın ile ilgili çeşitli kayıtları vermen gerekiyor, deposit adresi, ekran görüntüsü, vb gibi yoksa oldukça zor bir süreç seni bekliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0

maalesef kaydetmemiştim.bende çeşitli bilgiler istedi hepsini verdim. ama geç dönüyorlar. bu kadar geç yazılmaz. hesabı açsınlar direk satacam istersen 10 dolar olsun eth umrumda değil.böyle rezillik olmaz. hesaptaki parayı 8 haneli yazdım. mail adresim kodlar filan hepsi var halen doğrulama diye bişey uydurmuşlar. gece dönüş yapıyolar o da biri iki

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
gugukcu, 5 dakika önce tarihinde yazdı:

benimle aynı durumda olup işi çözebilen var mı?

bende 16 haneli kodu kaydetmeden 2 aşamalı doğrulamayı açmıştım, tam 15 gün bunlarla uğraştım, tesadüfen ekran görüntüsü aldığım resimleri gönderdim, zor bela açtırdım hesabı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 7 saat önce tarihinde yazdı:

bende 16 haneli kodu kaydetmeden 2 aşamalı doğrulamayı açmıştım, tam 15 gün bunlarla uğraştım, tesadüfen ekran görüntüsü aldığım resimleri gönderdim, zor bela açtırdım hesabı

gereken bilgileri verdim en son şöyle bişey yazmışlar:

Thank you for your message.
 
I will pass this on to an agent who can assist you in resetting the 2fa on your account.
bundan kaç gün sonra hallederler hocam sizce;?
şu bilgileri istedi verdim. 
I need:
*the type of coin
*the exact amount, 
*Tx ID, 
*date
*please indicate which are deposits & which are withdrawals.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
gugukcu, 10 dakika önce tarihinde yazdı:

gereken bilgileri verdim en son şöyle bişey yazmışlar:

Thank you for your message.
 
I will pass this on to an agent who can assist you in resetting the 2fa on your account.
bundan kaç gün sonra hallederler hocam sizce;?
şu bilgileri istedi verdim. 
I need:
*the type of coin
*the exact amount, 
*Tx ID, 
*date
*please indicate which are deposits & which are withdrawals.

Bu bilgilerden sonra bir süre sessiz kaliyorlar, ardı ardına bana yardım edin hesabima ulaşamıyorum şeklinde 2 veya 3 Mesaj atın. Daha sonra hesap 2fa iptal edilip hesabınız açılıyor. Yanlız hesabınızda 2fa kodunu tekrar aktif etmeden hesapta işlem yapamıyorsunuz. Hesap dondurulmuş şekilde açılıyor. 2fa sistemini devreye alırken 16 haneli kodu kenara kaydetmeyi asla unutmayın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 31 dakika önce tarihinde yazdı:

Bu bilgilerden sonra bir süre sessiz kaliyorlar, ardı ardına bana yardım edin hesabima ulaşamıyorum şeklinde 2 veya 3 Mesaj atın. Daha sonra hesap 2fa iptal edilip hesabınız açılıyor. Yanlız hesabınızda 2fa kodunu tekrar aktif etmeden hesapta işlem yapamıyorsunuz. Hesap dondurulmuş şekilde açılıyor. 2fa sistemini devreye alırken 16 haneli kodu kenara kaydetmeyi asla unutmayın.

teşekkür ederim sağolun. tekrardan mesaj atayım ben en iyisi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 6 dakika önce tarihinde yazdı:

Yardıma ihtiyacın olursa tekrar mesaj at 

sağol hocam eyvallah. 2fa istemeden giriş yapabilirsiniz artık diye mesaj mı geliyor nasıl oluyor?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
gugukcu, 2 dakika önce tarihinde yazdı:

sağol hocam eyvallah. 2fa istemeden giriş yapabilirsiniz artık diye mesaj mı geliyor nasıl oluyor?

I disabled the 2FA security on your account but also locked it to the profile page so we can perform a verification process.
 
Please log in to your Poloniex account and enter your profile level 1 information and your phone number at:
 
 
Please use exactly the same information you have previously used.
 
Let me know when you are finished and I will send it for verification immediately.
 
bu mesaj gelecek. Yani hesabındaki 2fa iptal edilecek ama hesabın kilitli olacak. Hesabima kullanıcı adın ve sifrenle girdiğinde profilinde doldurman gereken yerler olacak. Daha önce verdiğin bilgiler ile aynı olmalı. Özellikle telefon numaran. Bu bilgileri doldurduktan sonra tekrar ticket at bilgileri doldurdum diye.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 16.07.2017 - 10:22 tarihinde yazdı:
I disabled the 2FA security on your account but also locked it to the profile page so we can perform a verification process.
 
Please log in to your Poloniex account and enter your profile level 1 information and your phone number at:
 
 
Please use exactly the same information you have previously used.
 
Let me know when you are finished and I will send it for verification immediately.
 
bu mesaj gelecek. Yani hesabındaki 2fa iptal edilecek ama hesabın kilitli olacak. Hesabima kullanıcı adın ve sifrenle girdiğinde profilinde doldurman gereken yerler olacak. Daha önce verdiğin bilgiler ile aynı olmalı. Özellikle telefon numaran. Bu bilgileri doldurduktan sonra tekrar ticket at bilgileri doldurdum diye.

hocam en son şöyle bir mesaj geldi bundan sonra ne oluyor.

bende 2fa için karekod veya 16 haneli pin yok şimdi.

"

Thank you for responding with the code.
 
I will pass this on to an agent who can assist you in resetting the 2fa on your account.
 
Please do enable 2fa on your account again after this reset, we notice an alarming amount of hack attempts on accounts not protected with 2fa.
Your funds are at constant risk when you do not have this enabled.
 
Please feel free to contact us if you have any further concerns."

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
gugukcu, 11 saat önce tarihinde yazdı:

İnşallah hocam 2 gün önce aynı şikayet kaydının benzerini yapmıştım onda da en son bu cevabı verdiler ama daha sonra dönmediler bunda hallederler inşaallah

durumun aciliyeti ile ilgili birkaç tane ardı ardına mesaj atın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 16.07.2017 - 10:22 tarihinde yazdı:
I disabled the 2FA security on your account but also locked it to the profile page so we can perform a verification process.
 
Please log in to your Poloniex account and enter your profile level 1 information and your phone number at:
 
 
Please use exactly the same information you have previously used.
 
Let me know when you are finished and I will send it for verification immediately.
 
bu mesaj gelecek. Yani hesabındaki 2fa iptal edilecek ama hesabın kilitli olacak. Hesabima kullanıcı adın ve sifrenle girdiğinde profilinde doldurman gereken yerler olacak. Daha önce verdiğin bilgiler ile aynı olmalı. Özellikle telefon numaran. Bu bilgileri doldurduktan sonra tekrar ticket at bilgileri doldurdum diye.

hocam dediğiniz mesajı attılar gerekli bilgileri doldurdum ama ev adresi kısmında evi taşıdığım için hangi adresi verdiğimi unuttum o yüzden orayı boş bıraktım. ama tel no ve isim kısmını doldurdum kimlik bilgilerimi de ekledim. umarım sorun çıkarmazlar o kısım boş diye.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0

ARKADAŞLAR AYNI SORUNU YAŞIYORUM ve sitede 300 dolarım kaldı siz bu süreçi bu aşamaya nasıl getierdiniz lütfen anlatırmısınız yanı nasıl bi bilet oluşturmalıyım ne yazmalıyım hangi type hangi sorunu yazacagım bilmiyorum yabancı dilimde biraz kıt zaten yardım edin ne olur çok çaresiz kaldım yardım bileti oluşturuyorum durmadan aynı cevap geliyor 16 haneyi başka cihazda dene deniyorum gene olmuyor bileti oluştururken hangi aşamaları yaptınız neolur söyleyin çok çaresiz kadım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
fatihaydin, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

ARKADAŞLAR AYNI SORUNU YAŞIYORUM ve sitede 300 dolarım kaldı siz bu süreçi bu aşamaya nasıl getierdiniz lütfen anlatırmısınız yanı nasıl bi bilet oluşturmalıyım ne yazmalıyım hangi type hangi sorunu yazacagım bilmiyorum yabancı dilimde biraz kıt zaten yardım edin ne olur çok çaresiz kaldım yardım bileti oluşturuyorum durmadan aynı cevap geliyor 16 haneyi başka cihazda dene deniyorum gene olmuyor bileti oluştururken hangi aşamaları yaptınız neolur söyleyin çok çaresiz kadım

16 haneli kodunuzu kaydetmişmiydiniz ?

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
fatihaydin, 35 dakika önce tarihinde yazdı:

hayır ama başka cihazlardada denedmim hata verdi

başka cihazlarda denersen hata vermesi normal zaten, 2fa sistemini ilk kullandığın cihazdan deneyeceksin ama sistemde buna rağmen sıkıntı yaşanmakta, şimdi poloneix yardım masasına üye olup ticket atman gerekiyor yardım masası linki https://poloniex.freshdesk.com/support/home 

buraya gir ve üye ol, 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 1 dakika önce tarihinde yazdı:

başka cihazlarda denersen hata vermesi normal zaten, 2fa sistemini ilk kullandığın cihazdan deneyeceksin ama sistemde buna rağmen sıkıntı yaşanmakta, şimdi poloneix yardım masasına üye olup ticket atman gerekiyor yardım masası linki https://poloniex.freshdesk.com/support/home 

buraya gir ve üye ol, 

oldum abi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
fatihaydin, 10 dakika önce tarihinde yazdı:

oldum abi

" My Two-Factor codes aren’t working ("Incorrect Code" errors) "  başlıklı bir ticket açıyorsun, tiket içeriğine " 

Hi, I've synced my device. But I get an incorrect code warning." yazıyorsun, çünkü otomatik olarak sana kod sistemini senkronze ettinmi diye soracaklar, bunu sormasınlar diye..
ticket açarken polo sisteminde bulunan btc depozit adresini yazmayı unutma, bu adresi btc gönderdiğin türk sitesindeki hesap hareketlerinden öğrenebilirsin.
H

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
  • 0
madenci, 8 dakika önce tarihinde yazdı:

" My Two-Factor codes aren’t working ("Incorrect Code" errors) "  başlıklı bir ticket açıyorsun, tiket içeriğine " 

Hi, I've synced my device. But I get an incorrect code warning." yazıyorsun, çünkü otomatik olarak sana kod sistemini senkronze ettinmi diye soracaklar, bunu sormasınlar diye..
ticket açarken polo sisteminde bulunan btc depozit adresini yazmayı unutma, bu adresi btc gönderdiğin türk sitesindeki hesap hareketlerinden öğrenebilirsin.
H

type bölümünden hangisini seçeyim peki

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı