Xiaomi ve TCL’nin stratejik işbirliği anlaşması

Guangomi merkezli TCL, Pazar günü yaptığı açıklamada, Xiaomi Corp’un 4 Ocak tarihinden itibaren ikincil pazardan tüketici elektroniği devi TCL Corp’un 65.2 milyon hissesini veya% 0.48’ini satın aldığını belirtti.

TCL’ye göre bu satın alma işbirliğinin derinleşmesine ve iki şirket arasında daha yakın bir stratejik ortaklık kurulmasına yardımcı olacak. 29 Aralık’ta, ortaklar akıllı ürünleri ve elektronik cihazları ortaklaşa geliştirmek ve yeni nesil cihaz ve teknolojiyi gelecek nesil akıllı donanımda uygulamak ve aynı zamanda temel, üst düzey işbirliğine ve ortak yatırım kurmak üzere stratejik işbirliği anlaşmaları imzaladı.

Ev aletleri sektörü 2018’de Xiaomi için yeni bir büyüme alanı oldu. Akıllı TV işini sadece güçlendirmekle kalmadı aynı zamanda klima ve çamaşır makinesi sektörüne de girdi.

Geleneksel bir ev aletleri devi olan TCL, stratejik düzenlemeyi duyurdu ve odağını yarı iletken ekrana, malzemeye ve diğer ortaya çıkan işletmelere kaydırdı. Her iki taraf da birbirini tamamlayıcı niteliktedir, çünkü Xiaomi araştırma ve geliştirme ve tasarım yetenekleri için kapasiteye sahipken, TCL tedarik zinciri ve üretim konusunda zengin deneyime sahiptir.

Endüstri analistleri, 2018’de Xiaomi TV’nin Çin’in 1 numaralı akıllı TV markası olduğunu ve küresel satışlarının yıllık% 350’den fazla artmasının beklediğini söyledi. TCL ile bu stratejik işbirliği, Xiaomi’nin ev aletleri alanındaki kapasitesini güçlendirecek.